Munkavállalói oldalról elhangzottak a saját és a MÁV IT rendszerek közötti problémák, az RCH alkalmazások lassúsága, a nem megfelelő Trakció és pályavasúti szolgáltatás minőség. Említésre kerültek a fennálló bérfeszültségek, és a kialakulásuk körülményei. Szó eset arról, hogy a bejárásnál olcsóbb lenne a START kártya, mint a bérlet vagy a jegyek egyenkénti megvétele. A CFO hallhatta, hogy egyes szolgálati helyeken túlfeszítettek a munkavállalók, ami rámehet az egészségükre is. Szóba került, hogy a kocsivizsgálóknál már majdnem csak másodlagos szempont a műszaki vizsgálat a többi más általuk végzett kereskedelmi munka mellett, ami természetesen nem jó! A fuvarvesztés is szóba került, azaz, hogy egyre több magánvasutat látunk fuvarozni. Itt említést érdemel a gabonaszállítás csökkenése is. Szó esett arról is, hogy egyes vasutak nem veszik át úgy az irányvonatos szerelvényeket, hogy csak az első és az utolsó kocsin van bárca, hanem minden egyes kocsinál megkövetelik azt. És említésre került a nagy mennyiségű papírhasználat is, hogy ez miből adódhat: sok fuvarlevél, bárca, mellékletek kinyomtatása főleg egy húsz kocsis irányvonatnál.
Köszönetet kapott az, hogy megtörténtek a szerviz centerben a monitorok cseréi, de elhangzott az a kérés is, hogy a kocsivizsgálóknál és az állomási operatív koordinátoroknál, és a többi dolgozónál is folyamatosan cseréljék le a monitorokat.
A CFO tájékoztatást kapott néhány munkavédelemmel kapcsolat megállapításról is, mint például a klímák helyzete, a szerviz centerek helyiség kialakítása (Székesfehérvár átépítés alatti áldatlan állapotok, Dombóvár átalakítás késése), a rossz helyen levő dohányzásra kijelölt helyek (pl. Székesfehérvár). Hangsúlyt kapott az a vélemény is, hogy pl. Győrben kellene a létszámba további operátor, koordinátor és kocsivizsgáló is. Ez annak is köszönhető, hogy mindig akkor vannak a technológiai felmérések, amikor pont kevesebb a munka, és ezáltal ennek megfelelően kerül meghatározásra a létszám. Zielke úr hallhatta, hogy Székesfehérvár állomás átépítésénél nem vették figyelembe a Cargo iroda igényeit, valamint nem terveztek közforgalmú rakodóterületet.
A CFO folyamatosan jegyzetelt, és a végén elmondta, hogy az előző látogatásaihoz képest sok új felvetést hallott.