- Nem lehet, vagy nagyon nehezen sikerül belépni az online felületre.
- Az oktatási anyag olvasása közben, illetve teszt kitöltése során gyakran előfordul, hogy a rendszer kilépteti a jegyvizsgálót a programból.
- Ha a teszt kitöltése közben kilépteti a rendszer a jegyvizsgálót a programból, akkor az sikertelen vizsgát eredményez.
- Ha az oktatási anyaggal kapcsolatosan valakinek kérdése, észrevétele merül fel, azt kinek és hogyan teheti fel?
Javaslatunk, hogy ha a rendszer kiléptet a programból a teszt kitöltésekor, akkor a visszalépéskor ajánlja fel a lehetőséget az érintettnek, hogy folytatja ott, ahol abba maradt az olvasás, vagy elölről kezdheti az oktatási anyagot.
Javasoljuk továbbá, hogy minden érintett telepállomáson álljon a jegyvizsgálók rendelkezésére nyomtatot formában is a 30/a VVU oktatási anyaga.
A Vasutasok Szakszervezete többször jelezte, hogy a jegyvizsgálók részére rendszeresített okostelefonon - 5,5 colos olvasási felülete van - nem tartja alkalmasnak az oktatás és vizsgáztatás e formáját (pl.: ha 3, illetve több pontot felnagyít valaki, akkor a kijelzőn széttöredeznek a kérdések, és a hozzájuk tartozó válaszlehetőségek).
Tavasszal a 120a vonal, illetve most a 30a vonal estében, a pandémiás helyzetre való tekintettel vettük tudomásul az e-learning-es oktatást és vizsgáztatást, de kérjük a munkáltatót, hogy a jelenlegi képzésekhez biztosítsa a szükséges és működőképes informatikai rendszert.
Felkérjük a munkáltatót arra is, hogy vizsgálja meg a jelzett problémákat és tegye meg a szükséges intézkedéseket azok elhárítása és a minél jobb képzési eredmények elérése érdekében.