A kollégák közben úgy értesültek, hogy a volt Téglagyár erősen elavult épületébe kell majd „ideiglenesen” beköltözniük.
A konkrét, hiteles információk hiánya okozta bizonytalanság szerintünk nem erősíti a munkavállalók lojalitását, feszültté teszi a munkahelyi légkört, ezért november 7-én írásban fordultunk Dr. Kormányos Lászlóhoz, a MÁV Személyszállítási Zrt. vezérigazgatójához. Kértük, adjon tájékoztatást a több mint 60 munkavállaló várható elhelyezését illetően, mivel nekünk van már negatív tapasztalatunk arról, mivel jár a kollégák életében, ha előkészítetlen módon történik egy ilyen költöztetés.
A vezérigazgató úr 2025.11.19-én kelt válaszlevelében arról tájékoztatott minket, hogy a Téglagyár bérbevételéről, melynek tulajdonosa bérlés esetén több beruházást is ígért, még nincs végleges döntés.
Ennek egyik oka, hogy „az előzetes egyeztetések során a bérbeadóval kapcsolatban komoly pénzügyi aggályok léptek fel, így más, az Önkormányzat tulajdonában lévő telek kiválasztását is vizsgálják.
A Társaság itt a kollégák részére konténer iroda, tartózkodó, szaniter, valamint egy zúzalékos burkolatú autóbusz tároló kialakítását tervezi.”
A levélből kiderül, hogy jelenleg tart az önkormányzati telken történő kialakítás műszaki és beszerzési lehetőségének vizsgálata, és csak ezt követően születhet bármilyen döntés a kérdésben. „A vasútállomás területére tervezett beruházás átfutási ideje a szükséges közműkiváltások és közút fejlesztések tervezése és kivitelezése miatt legalább 3 év, melynek átfutását az önkormányzati projekt pályázati finanszírozása nem teszi lehetővé ideiglenes telephelyre költözés nélkül. Az autóbuszok indulását, érkezését nem a végállomásról, hanem a központi megállóból tervezi a Társaság, melynek bővítését az Önkormányzat már megkezdte.”
Csatlakozz Te is a Vasutasok Szakszervezetéhez, és december elsejétől mindössze 0,6%-os tagdíjért részesülhetsz szolgáltatásaink számtalan előnyéből!