2018. 01. 24. 08:45

ADÓBEVALLÁS 2018

FIGYELEM! A 2017. adóévre vonatkozóan 2018. január 1-jétől megszűnik a munkáltatói adómegállapítás, azonban a munkáltató ezt követően is minden lehetséges módon támogatja a munkavállalókat a megváltozott körülményeknek való megfelelésben.

2018. január 1-jétől a törvényi változások miatt a munkáltatónak már nincs joga és lehetősége arra, hogy munkavállalóinak elkészítse a 2017. adóévre vonatkozó adómegállapítást.

Ami nem változott!

A munkáltató, - mint minden évben - most is elkészíti és 2018.01.31-ig postán megküldi a munkavállalók részére a 2017. évben kifizetett juttatásokról készített összesített igazolást (17M30).

Ami változott!

A munkáltatói adómegállapítás megszűnése után 2018. január 1-ét követően az SZJA bevallás minden esetben a magánszemély felelőssége.

A változásokkal kapcsolatos részletes tájékoztatót minden Munkavállaló postai úton megkapja 2018. január 31-ig a 17M30-as igazolás mellékleteként, valamint elektronikus formában elérhető az alábbi linken:

FORMANYOMTATVÁNY_NAV_Kérelem_az adóbevallási tervezet papír alapon történő átvételéhez

Kitöltési útmutató FORMANYOMTATVÁNY NAV Kérelem az adóbevallási tervezet papír alapon történő átvételéhez

Ügyfélkapu működése e tananyag

A linken a részletes tájékoztató mellett iratminták, kitöltési útmutatók is találhatóak, amelyekkel támogatjuk a munkavállalókat.

Budapest, 2018. január 22.

Humán szolgáltatás szervezet

Megszűnő munkáltatói adóbevallás tájékoztató Hírlevél

 

Az oldal cookie-kat használ, hogy minél több hasznos funkciót biztosítson a látogatóknak.