Miért érdemes velünk dolgozni?
- Hosszú távon számítunk szaktudásodra,
- szakmai fejlődésedhez képzésekkel járulunk hozzá,
- szakmai tudásodat maximálisan kihasználhatod,
- a rád váró feladatok változatosak,
- eredményeidet megjutalmazzuk,
- biztosítjuk számodra a munka – magánélet egyensúlyát,
- nem csak munkahelyre, hanem egy közösségre találsz,
- részese leszel egy stabil és családias légkörű szervezet életének.
Te kellesz nekünk:
- ha olyan ember vagy, aki dolgozni akar és eredményeket produkálni,
- ha megoldásokat keresel és nem kifogásokat,
- ha az önálló, pontos és alapos munka elvárás és cél a számodra,
- kitartó vagy és nem hátrálsz meg a kihívások elől,
- ha alapvető igényed az önképzés,
- ha szeretsz és tudsz csapatban is dolgozni,
- ha a múltban elért eredményekkel és valós szakmai tapasztalattal rendelkezel.
Téged keresünk, amennyiben rendelkezel:
- középfokú (OKJ) vagy felsőoktatási szakképzésben szerzett pénzügyi és számviteli ügyintézői végzettséggel,
- minimum 3 év releváns szakmai tapasztalattal,
- felhasználói szintű MS Office ismeretekkel,
- a területet érintő jogszabályok és egyéb előírások naprakész ismeretével.
- LIBRA 3S program, OTP ELECTRA terminál ismerete, valamint társadalmi szervezetek gazdálkodása területén szerzett tapasztalat előnyt jelent.
A munkakörhöz tartozó főbb feladatok:
- a szervezet teljes körű könyvelése,
- pénztár, bank, kártyaszámla, területi elszámolások, vegyes tételek kontírozása, gépi programban történő könyvelése, az elszámolások helyességének ellenőrzése, adóköteles tételek kigyűjtése,
- számlázási feladatok,
- végzi az ÁFA elszámolását, bevallást készít és gondoskodik a határidőre történő átutalásáról,
- kapcsolattartás a partnerekkel, folyószámla egyeztetés,
- a banki utalások elkészítése, a pénztár kezelése,
- a pénzügyi tevékenységhez kapcsolódó törvények, rendeletek, egyéb szabályozások tanulmányozása, a változások figyelemmel kísérése,
- közreműködés a szervezet éves beszámolójának törvényi és számviteli irányelveknek megfelelő elkészítésében,
- a szervezet napi pénzügyi és adminisztratív feladatainak ellátása
Amit kínálunk:
- határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaviszonyt,
- a megegyezés szerinti alapbéreden felül
- kollektív szerződésben foglaltak szerint választható béren kívüli juttatási csomagot,
- alanyi jogú, SZÉP-Kártya vendéglátás zsebre történő juttatást és
- önkéntes nyugdíjpénztári munkáltatói tagdíjhozzájárulást,
- vasúti utazási kedvezményre jogosító igazolványt.
A munkavégzés helye:
1023 Budapest, Ürömi u. 8.
A munkakör betöltése:
A kiválasztást követően, azonnal.
Szakmai önéletrajzodat - bérigény megjelölésével -, valamint az iskolai végzettségedet tanúsító okirataid másolatát, 2019. augusztus 25-ig várjuk kizárólag az allas@vsz.hu e-mail címre. Az egyéb címre érkező pályázatokat nem áll módunkban figyelembe venni.